Menu
Blog
HOEKSTRA EN VAN ECK GROEP Scroll

Nog meer maatwerk met nieuw klantdossier

Gepubliceerd op: 20 februari 2018
Geschreven door: Rob Arts

Door goed te luisteren naar behoeftes van klanten enerzijds en te kijken naar innovaties anderzijds verbetert Hoekstra en Van Eck continu haar diensten. Echter, de persoonlijke noot blijft voorop staan in alle ontwikkelingen die nu of in de toekomst spelen. Het nieuwe digitale klantdossier voor verkopende klanten is daarvan een aansprekend voorbeeld.

We nemen regelmatig onze diensten onder de loep om te kijken of ze nog voldoen aan wensen en eisen. Verbeteren waar we kunnen en kijken naar nieuwe mogelijkheden. Natuurlijk volgen wij ook de digitale ontwikkelingen op de voet. Pikken daar de beste uit en implementeren die in onze eigen organisatie. Sommige digitale ontwikkelingen zijn ‘even wennen’. Niet alleen voor ons, ook voor de klant. Daarom bedenken en testen wij dit soort ontwikkelingen eerst uitvoerig voordat we gaan implementeren.

We kunnen nu met enige trots melden dat wij een geheel vernieuwd digitaal klantdossier voor u hebben ontwikkeld met een fonkelnieuwe look & feel. Omdat veel mensen tegenwoordig vooral via hun mobiele telefoon het dossier raadplegen, hebben we een zeer gebruiksvriendelijke ‘mobile first’ versie gemaakt. Via de mobiele telefoon is dan ook het gehele dossier toegankelijk.

Inhoudelijk passend voor elke klant met de eigen klantreis als basis. Het nieuwe dossier geeft een beter overzicht van het verkooptraject en zet alle afspraken en bezichtigingen helder op een rijtje. Het is nu heel eenvoudig de afspraken via het dossier te bevestigen of al uw zoekopdrachten in te zien. Verder hebben we alle informatie over uw woning bij elkaar gezet en ervoor gezorgd dat dit zeer makkelijk te vinden is.  Er kan bovendien direct contact gelegd worden met onze hypotheek- en assurantie adviseurs.

Klantvriendelijk dus. Daar streven we naar bij al onze werkzaamheden en diensten. Neemt u een kijkje?


Delen:

GERELATEERDE BLOGS

Hoekstra & Van Eck opent makelaarskantoor in Leiden

Vrijdag 5 april opent de grootste makelaarsgroep van Nederland, Hoekstra & Van Eck, zijn eerste makelaarskantoor in Leiden. De Leidse makelaar MariŽlle Zaalberg gaat de uitdaging aan om van dit kantoor de grootste te maken in de sleutelstad.

4-4-2019

Hoekstra & van Eck opent tweede kantoor in Almere

Eind januari 2019 opent de grootste makelaar van Nederland, Hoekstra & van Eck makelaars, een tweede vestiging in Almere: Almere Poort. Kantoorleider Jeroen Gerbrands zal eveneens de nieuwe vestiging onder zijn vleugels nemen.

1-2-2019

Online inplannen van bezichtigingen? Wij maken het mogelijk!

18-10-2018

HVE Groep 2e in de top 100 woningmakelaardij

Hoekstra en Van Eck Groep is tweede geworden in de top 100 woningmakelaardij, een prachtige prestatie! HVE op tweede plek onder Makelaarsland betekent: Nummer 1 als full-service makelaar in Nederland.

22-6-2018

Grote samenvoeging in makelaardij

Hoekstra en Van Eck Groep sluit een samenwerkingsovereenkomst met Brockhoff Makelaars uit Amstelveen. Brockhoff is inmiddels het derde label binnen de organisatie, die tevens bestaat uit Hoekstra en Van Eck Makelaars en Hendriks Makelaardij.

15-6-2018

Hoe sexy bent u als (nieuwe) werkgever?

Goed personeel is moeilijk te vinden. Hoe zorgt u dat u de ideale werkgever bent en toppers naar u toetrekt en behoudt? Steven Lagerweij van Hoekstra & van Eck belicht de praktijk. En nee, salaris en een vette auto zijn niet de grootste trekkers.

24-5-2018
Team Hoekstra en van Eck Groep Team Hoekstra en van Eck Groep