Menu

Dienstverlening

Onze dienstverlening start altijd met een plan. Door echt contact te maken met onze klanten halen we naar boven wat hun wensen en verwachtingen zijn. Wat is het ‘grote idee’. Hebben we dat goed in beeld, dan gaan we aan de slag. Onze teams pakken daarin elk hun eigen verantwoordelijkheid. Of dat nu gaat om de aankoop of verkoop van een huis, het afsluiten van een verzekering of hypotheek of het uitvoeren van taxaties.

Onze dienstverlening is gebaseerd op onze kernwaarden: innovatie, daadkracht, transparantie, dichtbij en kwaliteit. Zeven dagen per week zijn we bereikbaar omdat we er ook willen zijn buiten reguliere werkdagen en werktijden. Digitaal zijn wij altijd aanwezig zodat klanten 24/7 inzage hebben in hun persoonlijke dossier, via de app of via de website. We blijven innoveren en doen dat op basis van wensen en verwachtingen van onze klanten. Zo zorgen we ervoor dat onze samenwerking een succes wordt!

Team Hoekstra en van Eck Groep Team Hoekstra en van Eck Groep